maandag 5 september 2011

Hellupie!


Ik kreeg een mailtje van een vriendin. “Leuk weblog! Love the way you write. Ik ga zeker die risotto maken, misschien wel gelijk voor m'n ouders en schoonouders”.
Eerst zit ik een beetje te blozen achter m'n lapdoos. Ze vindt wat ik schrijf leuk! Oh, wat gaaf! Maar dan dringt die laatste zin pas goed tot me door.

Yikes!!!!!!!!!! Ze gaat een recept van MIJ maken. Iets waarvan ik heb bedacht dat het de moeite waard was om een blog over te schrijven.

AAAARGH!

Wat als ze het niet lekker vinden? Heb ik wel de goede maten erop gezet? Heb ik het goed beschreven?

HEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!

Op dit soort momenten ben ik een ontzettend onzekere doos. En dat zal ongetwijfeld altijd wel zo blijven............................

5 opmerkingen:

  1. En heeft ze je al een mail gestuurd dat het heerlijk was?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja want het is altijd echt niet te eten, wat jij ons voorschotelt. Miep! Met liefde, je weird sis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lena,

    Ik kom net thuis en vertel vriendlief dat ik vandaag echt Marleens risotto wil eten.. Dus snel naar je blog om de ingredienten te zoeken..

    Vind ik dit oh zo schattige blogje! Helaas door alle hectische gebeurtenissen vorige week niet het gerecht kunnen voorschotelen aan mijn ouders & schoonouders.. maar wat niet is kan nog komen ;)

    Ik ga het in ieder geval eten vanavond & commentaar volgt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was HEERLIJK! Gaan we zeker vaker eten!

    groetjes,
    leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @leslie

    Pfew! Da's fijn om te horen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen