maandag 14 november 2011

Met z'n allen!!

Schreef ik twee weken terug hoe het me moeite kostte om de meditatie-oefeningen voor mijn mindfulnesstraining te doen, inmiddels lukt me dat een stuk beter. Deze week ben ik 5 van de 7 dagen braaf er even voor gaan zitten/liggen en lukte me dat ook gewoon.

Sterker nog, het heeft een positief effect op de rest van het huishouden. Het hondje veert al enige tijd overeind zodra ik met mijn laptop richting slaapkamer loop om tevreden naast mij mee te mediteren. En inmiddels is hij niet de enige, sinds een dag of wat ligt daar ook een tevreden spinnend katertje naast me zodra ik aan het einde van de oefening mijn ogen weer opendoe.

Wat toch weer wat onhandig is, want ik had me vanochtend voorgenomen om het bed te verschonen........ Maar kon het niet over m'n hart verkrijgen de rust van die 2 monstertjes te verstoren.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat ze samen met jou de rust opzoeken. :) Helpt ook om er een ritueel van te maken, met z'n allen. :)

    BeantwoordenVerwijderen