maandag 31 oktober 2011

Halloween


 





















 Tja, 't is mijn eigen schuld. Ik heb hem zelf verpest. Het Kind neemt absoluut geen genoegen met iets uit de winkel. Hoe dat komt? Heel simpel. Hij weet niet beter dan dat ik het wel voor hem doe. Wat? Verkleedkostuums maken.
De eerste keer dat het Kind verkleed naar school mocht voor een feest, wilde hij als leeuw. En wat deed ik? Ik maakte een superduper zomerproof (want in de zomer) leeuwenkostuum.

Het jaar daarop, wilde hij als ridder en was hij de meest originele ridder van de school. Met heus megagroot schild.

Jaar 3 waren we al maanden van te voren aan het onderhandelen over wat het deze keer moest worden. Uiteindelijk ging hij als zeemonster.

Vorig jaar had ik stress. Want krap een week verhuisd, kreeg ik 2 dagen van te voren te horen dat hij als vleermuis verkleed wilde voor Halloween. Stress en de kantjes eraf geflanst..... maar hij ging als vleermuis en de hele school wist meteen wie hij was. Al heb ik in de verhuisdrukte daar dus geen foto's van. :-(

En dit jaar? Dit jaar was hij Harry Potter en herkende ik mijn blonde jongetje niet toen ik hem van school ophaalde. Wel jammer dat hij te moe was om nog te kunnen lachen, niet?

Toch maar goed, dat ik het eigenlijk ontzettend leuk vind om te doen. Kostuums maken. Ben benieuwd wat hij volgend jaar wil zijn............

1 opmerking:

  1. Hier leeft het helemaal niet, dat halloweengedoe. Gelukkig maar denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen