donderdag 6 oktober 2011

Web-log is weg


Mijn oude blog: lenavanka.web-log.nl is weg. Pleitte, foetsie, verschwunden. Allemaal dankzij de migratie van web-log. Die migratie waardoor vele bloggers weken niet konden of nog steeds kunnen bloggen omdat hun blog onbereikbaar is.

Omdat ik een aantal jaar geleden vanaf verschillende locaties postte, heb ik geen 'eigen' archief van mijn web-logperiode. Mijn blog bleef gewoon in de lucht, dus wat was het probleem? Tot web-log ging migreren. Ongetwijfeld hebben ze me hierover gewaarschuwd maar inmiddels had ik ook een ander mailadres en dus zijn die berichten nooit aangekomen. Slordig, slordig, slordig.... ik weet het.

Dus nu zijn al die mooie posts dus kwijt........dacht ik. Maar gelukkig is op het interwebs nog heel veel terug te vinden. Dankzij een handige website en hulp van de Echtgenerd heb ik een aantal blogs alsnog boven water kunnen halen. Helaas lang niet alles maar toch..... iets is beter dan niets.

En nu vind ik het zonde om daar niets meer mee te doen. Dus duik ik de komende tijd de archieven in. Elke zaterdag en woensdag hier een blogje uit de oude doos.

En wie weet heb ik geluk, en duikt mijn oude blog ook weer 'live' op als web-log eindelijk is uitgemigreerd.

1 opmerking: