zondag 28 augustus 2011

Over de grens


Afgelopen maandag moest ik naar het ziekenhuis voor een allergietest. Niks dramatisch maar toch 'iets nieuws'. Moe van het schilderen zat ik in de auto en dan kan 'iets nieuws' al dat beetje zijn wat ervoor zorgt dat ik van 'gewoon moe' de grens oversteek naar 'fibromyalgie-moe'. Er is echt weinig voor nodig, alleen maar een klein beetje extra spanning.

Terwijl ik in de wachtkamer zat, belde de school van mijn zoontje. Hij was niet helemaal lekker, of ik hem kon komen halen. Niks ernstigs, maar toch..... weer een beetje spanning.
Een ziek kind thuis is zielig voor hem maar het gooit ook mijn dagplanning behoorlijk door de war..... weer meer spanning.

De grens komt met rasse schreden dichterbij.

Als ik het ziekenhuis uitloop, word ik bij elke stap herinnerd aan die megagrote lappen stickers die zojuist op mijn rug zijn geplakt. Bij elke beweging trekt het.... spanning.....weer meer spanning.

De grens? Overschreden. En dat op maandagochtend, de week is nog amper begonnen.

1 opmerking:

  1. Oh je, en morgen begint er weer een nieuwe week. Hopelijk dan met minder gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen