donderdag 2 augustus 2012

Ik vind het niet eerlijk


Sinds een week is Het Kind weer terug van vakantie met zijn vader. Een mooie aanleiding om, zoals het een trotse moeder betaamt, het internet te bombarderen met allerlei recente foto's van mijn fantastische jongetje, niet?
Dus, waarom staan ze er dan nu niet? Niet op dit blog, niet op G+, niet op Facebook.... gewoon niet.

Voor de verandering is dat niet omdat ik als een dood lijk op de bank hang. Nee, zelfs dat zou me er niet van kunnen weerhouden om - want echt wel trotse moeder die haar kind 3 weken gemist heeft - iedereen te terroriseren met beeldmateriaal dat bewijst dat mijn Kind o zo ontzettend leuk aan het worden is.

En tijdens dezelfde wandeling afgelopen zondag waarop ik de foto's voor bij dit blogje maakte, schoot ik een paar (al zeg ik het zelf) prachtige foto's van mijn Kind. De hondjes stonden er leuk op. De Echtgenerd deed het ook niet onaardig. Maar tja, omdat ik hem (best wel een beetje boel) gemist had.... maakte ik de meeste foto's van Storm. Geheel tegen zijn normale gewoonte in, poseerde hij zelfs op meerdere boomstronken.



Maar........................ verbood mij tegelijkertijd om die foto's op het internet te plaatsen. Niet alleen wordt hij groot en leuk, hij krijgt ook een heel heldere en overtuigde eigen mening.

Het – mag – niet – PUNT

Echt niet? Probeerde ik nog.

ECHT NIET!!

Zeker weten?

ZEKER WETEN!!

Tja, en ook als trotse moeder, heb ik de wensen van mijn kind daarin te respecteren. Het is zijn porum op dat plaatje...... en die plaatjes op internet verdwijnen meestal niet. Beeldrecht, enzo...... zucht.

Gelukkig staat het Kind ook graag achter de camera en lukte het hem gisteren om tijdens een picknick met zusje en nichtjes (waarbij ik ook weer zulke ontzettend leuke foto's van hem in actie nam) een foto van mij* te nemen die ik niet meteen – per ongeluk, expres, oepsie – met een klik van mijn muis in de prullenbak flikkerde. Iets wat redelijk een unicum is........


Zie ik er moe uit? Ja, dat ben ik ook. Het briljant slechte weer van de afgelopen tijd en mijn fibromyalgie..... het is nou eenmaal een ruk-combinatie. Such is life..... of in ieder geval..... het mijne.

Oh, en wat geïnteresseerde familieleden en zeer goede vrienden die door de ballotage-commissie genaamd Storm komen betreft: voor deze happy few heb ik toestemming (van Zijne Koninklijke Halsstarrigheid) om ze - wel op aanvraag natuurlijk – foto's van hem als bijlage te mailen.Alleen plaatsen op internet........ DAT MAG DUS NIET!!!

NIET!!

ECHT NIET!!

ECHT, ECHT, ECHT, NIET!!!!!

*Mrs T.: speciaal voor jou, een foto van mij met hoofd en al.

1 opmerking:

  1. Hahahaha, wat een heerlijk exemplaar die zoon van je. Enne, mooie foto van jouzelf. Jongste hier pakt ook steeds vaker de camera en knipt af en toe best mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen